16 Temmuz 2009 Perşembe

Bu gece yalnızdım yine Bilgisayar Önunde

Bu gece yalnızdım yine Bilgisayar ÖnundeResimlerine Bakıp Hep Agladımisyan eder gibi zalim kadere şarkılar söyleyip hep seni andımŞimdi Diyorsun YaBana Askım Gelecem YanınaBekliyorum Bebiş Kollarım Acık Uc Gel Banaben seni dönüp bakasın diye değilgömüpte unutmayasın diye sevdimsevdim evet BekliyorumBelki Yakınlaşır Takvimler GeliRsin Diye BekliyorumSevmek Nedir Bilmezdim Ben Sevmeyi Senden ÖğrendimHasret Nedir BilmezdimOnuda Öğrettin Canın SağolsunAğlamak Nedir Onu Hiç BilmezdimSensiz Kalınca ÖğrendimBil İstedimİlk Göz Ağrımsın.SevgilimAskın Mapus HaneGözlerin GardiyanUyan Gözlerim Uyan Bak Bebişin Geliyor Uyan
Alıntı:
http://www.anlamliguzelsozler.com/Soz/bu-gece-yalnzdm-yine-bilgisayar-onunderesimler.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder